ب بعضیا باید گفت

ب بعضیا باید گفت

 

بــِــه بــَــعـــضـــیــام بــــاسـ گـفتــ:

[×نـصـفـ افــریــقـــا رو مـنـ ســیــاهـ کـردمـ×]

[× پـسـ ذغـالـتـو بـنـداز اونــور بـچـهـ^_^×]
  
1386755156440336_large.jpg



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت0:24---5 مرداد 1393
پيک ها رفته بالا . .

ميگن مستي و راستي...

پس هر کي يه سلامتي بگه...

اون چيزي که ته دلشه، بي رياي بي ريا...

اينم از سلامتي من:

به سلامتي کسي که هيچ وقت نفهميد چقدر دوستش دارم

پاسخ:به سلامتیش:)


سعید
ساعت22:49---4 مرداد 1393
آره من خودم این کاره ام تازه شمال آفتاب گرفتم سیاه شدم پس چی خخخخخخخخخ
پاسخ:اوه تو سیاه بشی چی میشی خخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت22:49---4 مرداد 1393
خخخخ جدنی؟؟؟؟
پاسخ:اوهوم:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, ] [ ] [ panti ]
[ ]